Kundeservice

Ring til os på Tlf: +47 23 96 19 14

Skriv til os på hei@luxreaders.no

Åbningstider: 

Man - Tors: 08:00 - 21:00

Fre: 8:00 - 19:00

Lør: 10:00 - 18:00

 

Populære spørsmål

Hva koster leveransen?

Hvis du velger 3 par briller, får du gratis levering med PostNord. Hvis du velger 1 eller 2 par briller, koster leveransen 49 NOK.

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller før kl. 14.00 på normal arbeidsdag, vil bestillingen din bli sendt ut samme dag. Hvis du bestiller senere enn kl. 14.00, eller i løpet av helgen, vil bestillingen din bli sendt ut neste arbeidsdag.

Har bestillingen min blitt sendt ut?

Så snart bestillingen din er sendt fra lageret vårt, vil du motta en bekreftelse på e-post. E-posten inneholder et sporingsnummer. Dette sporingsnummeret vil ikke være aktiv før budselskapet registrerer en handling. Dette vil normalt skje på kvelden, eller tidlig neste morgen.

Jeg trenger nye returskjemaer.

Kontakt vår kundeservice på hei@luxreaders.no. Oppgi bestillingsnummeret ditt så vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.

Vil dere få inn styrken min på lager?

Vi forventer vår neste leveranse av lesebriller i slutten av mars. Hvis du ønsker å motta informasjon om når de er på lager, kan du kontakte oss på hei@luxreaders.no med en lenke til det aktuelle produktet og et notat om brillestyrken.

Når vil jeg bli refundert?

Det kan gå ca. 10 virkedager før vi mottar returen din til lageret vårt i Danmark. Så snart vi har mottatt varen(e) dine, vil refunderingen din bli behandlet innen 3 virkedager, via samme betalingmetode du brukte ved bestilling. Du vil bli varslet på e-postadressen som er oppført på kontoen din, når utbetalingen har funnet sted.

Sporingsnummeret mitt virker ikke

Sporingsnummeret ditt vil ikke være aktiv før budselskapet registrerer en handling. Dette vil normalt skje på kvelden, eller tidlig neste morgen. Vi sender pakker som brev med sporing til enkelte områder. Hvis pakken din er et brev med sporing, vil ikke sporingsnummeret vise noen bevegelse.

Levering og retur

Hva koster leveransen?

Hvis du velger 3 par briller, får du gratis levering med PostNord. Hvis du velger 1 eller 2 par briller, koster leveransen 49 NOK.

Hvor lang er leveringstiden?

OHvis du bestiller før kl. 14.00 på normal arbeidsdag, vil bestillingen din bli sendt ut samme dag. Hvis du bestiller senere enn kl. 14.00, eller i løpet av helgen, vil bestillingen din bli sendt ut neste arbeidsdag.

30 dagers fri tilbakelevering

Hvis brillene ikke passer har du 30 dager på deg til å returnere varene - gratis. Du må kun benytte vedlagte returmerkelapp. Sørg for å dekke til eller fjerne den opprinnelige strekkoden på esken og pakk varene forsiktig i originalinnpakningen.

Hvordan returnerer jeg ordren min?

Legg de nøye innpakkede brillene tilbake i pakken og lukk den ordentlig. Brillene må returneres i originalinnpakningen. Klistre deretter den vedlagte returmerkelappen på pakken og lever pakken til samme kurerpostleverandør som leverte pakken.
Vennligst merk at tilbakeleveringen kun er gratis hvis du benytter vedlagte returmerkelapp. Du vil få en automatisk generert e-post når vi registrerer returen på vårt lager. Det kan ta opp til 14 dager. Etterpå vil vi refundere hele kjøpesummen på samme betalingsmåte som ble benyttet ved plassering av ordren.

Refusjon

Når du angrer på kjøpet ditt refunderer vi alle innbetalinger fra deg inkludert leveringskostnadene. Dette gjelder imidlertid ikke i følgende tilfeller: Hvis du har kjøpt flere varer på samme ordre og kun angrer på deler av kjøpet ditt vil vi ikke refundere leveringskostnadene.
OHvis du har valgt en leveringsmåte som er mer kostbar enn den billigste leveringsmåten vi tilbyr, vil du ikke bli refundert for ekstrakostnadene. Vi vil refundere beløpet uten unødig opphold og innen 14 dager fra den datoen vi mottok meldingen om kansellering.

Leverer dere til mitt land?

På Luxreaders.no leverer vi bare til Norge.
Ønsker du levering til Danmark besøk Luxreaders.dk
Ønsker du levering til Sverige besøk Luxreaders.se
Ønsker du levering til Finland besøk Luxreaders.fi
Ønsker du levering til Nederland besøk Luxreaders.nl
Ønsker du levering til Tyskland besøk Luxreaders.de
Ønsker du levering til United Kingdom besøk Luxreaders.co.uk
Ønsker du levering til Belgia, Frankrike, Italia, Luxembourg, Polen eller Spania besøk Luxreaders.com

Bestillingen min

Har bestillingen min blitt sendt ut?

Så snart bestillingen din er sendt fra lageret vårt, vil du motta en bekreftelse på e-post. E-posten inneholder et sporingsnummer. Dette sporingsnummeret vil ikke være aktiv før budselskapet registrerer en handling. Dette vil normalt skje på kvelden, eller tidlig neste morgen.

Kan jeg spore bestillingen min?

Vi sender pakker som brev med sporing til enkelte områder. Hvis pakken din er et brev med sporing, vil ikke sporingsnummeret vise noen bevegelse.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Nei. Vi begynner å behandle bestillingen din så snart den er mottatt, så vi kan levere så raskt som mulig. Hvis du ikke lenger ønsker varen(e), anbefaler vi at du bruker vår gratis retur så snart du mottar pakken. Les mer her..

Kan jeg endre bestillingen min etter at den er sendt inn?

NNei. Siden vi jobber hardt for å sikre at du mottar bestillingen din så raskt og nøyaktig som mulig, er vi ikke i stand til å kansellere eller endre bestillingen etter at den er sendt inn.

Betaling

Betalingskort

Vi aksepterer disse betalingskortene: Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro kreditt- og debetkort. I tillegg MobilePay. Sammen med Klarna tilbyr vi kjøp med faktura. Når du velger faktura som betalingsmetode, får du varene hjemme før du betaler. Du kan velge å betale hele beløpet samtidig eller dele betalingen.

Når vil jeg bli belastet?

Når du har sendt inn bestillingen din, vil betalingskortet ditt bli autorisert for betaling, og du vil motta en e-post som bekrefter at vi har mottatt bestillingen. Betalingskortet vil belastes først når vi har pakket og sendt bestillingen fra lageret vårt.
Hvis kortet ditt ikke kunne autoriseres, vil ingen beløp bli trukket, og du vil bli varslet umiddelbart på skjermen om at betalingen feilet. Vær oppmerksom på at selv om betalingen ikke er autorisert, kan enkelte kortselskaper fortsatt reservere beløpet. Dette kan føre til at du ikke vil ha tilgang til dette beløpet for en liten periode.

 

Kontaktinformasjon for Luxreaders:

Luxreaders ApS

c/o Milcom A/S

CVR: 38454749

Farum Gydevej 64

3520 Farum

Danmark

Mail: hei@luxreaders.no

Tlf: +47 23 96 19 14